Politica de retur

POȚI RETURNA PRODUSUL CUMPĂRAT ÎN MAXIM O LUNĂ DE LA ACHIZIȚIE!

Dacă eșți nemulțumit de produsele cumpărate de la dunareabraila.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici procedura de retur a produselor în maxim o lună, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.

Cum faci returul?
Ai maxim 14 zile la dispoziție de la primirea produsului să ne informezi despre opțiunea de retur și dorința de a primi contravaloarea produsului cumpărat.

Pașii pentru retur:

Personal, cu factură, la sediul nostru din Aleea Parcului Nr 1 (Sala Polivalentă Danubius), Brăila
Prin serviciul de curierat agreat. Completezi formularul de retur și produsul va fi preluat de către un agent de la curier în vederea returnării către noi.
După aprobarea formularului de retur, vei fi notificat prin e-mail sau alte căi de comunicare acceptate de lege asupra cererii, urmând ca produsul să fie ridicat de către un curier în aproximativ 2 zile lucrătoare, de la adresa specificată de ține.

Te rugăm că în momentul expedierii să menționezi pe documentul de transport numărul de retur (numărul comunicat în momentul completării formularului de la pct.2);

Așa cum prevede legea la articolul 14 alin.2 din OUG nr. 34/2014 trebuie să returnezi produsul sau produsele achiziționate pe cheltuiala ta, fără alte costuri în afară celor directe legate de returnarea produselor.

Cum primeșți banii înapoi?

În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, noi ne angajăm să-ți returnăm suma achitată pentru produsul returnat, în maxim 14 zile de la recepționarea produsului, care trebuie să îndeplinească condiția obligatorie că produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, pete, rupturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Vom putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care nu ne-am oferit să recuperăm noi produsul de la ține.